Έξαλλος έγινε ο Γιώργος Λιάγκας σήμερα στο "Πρωινό" του ΑΝΤ1, με αφορμή ερώτηση δημοσιογράφου στον Γιώργο Παπαδάκη.
«Δίκαια ο κόσμος βγαίνει και λέει "αλήτες, ρουφιάνοι, δημοσιογράφοι". Δυστυχώς, κάποια παιδάκια ανεγκέφαλα έχουν καταντήσει το επάγγελμά μας σκουπίδι, εγώ ντρέπομαι να λέω ότι είμαι δημοσιογράφος!» είπε ο Γιώργος Λιάγκας, έξαλλος και συνέχισε «Αμόρφωτοι, ανεγκέφαλοι και χαμηλότατου επιπέδου! Προκαλώ- δεν την λέω συνάδελφο γιατί δεν κάνω εγώ την ίδια δουλειά με αυτήν- να βγει να μου φέρει δήλωση, που έχω πει εγώ ότι θα ήθελα όταν φύγει ο Παπαδάκης να τον αντικαταστήσω! Μιλάμε για αλητεία!»
«Έγραψε ένας άλλος μ@@@@ας σε ένα site, πριν από ένα μήνα, ότι εγώ αυτοπροτάθηκα στα στελέχη του ΑΝΤ1 να μπω στη θέση του Γιώργου Παπαδάκη όταν φύγει... Προκαλώ όλα τα στελέχη του ΑΝΤ1 να βγει κάποιος να πει αν εγώ ποτέ έκανα τέτοια κουβέντα!» είπε επίσης.
«Είναι στα όρια του μηνύσιμου όλα αυτά... Δεν ντρέπονται λίγο οι αλήτες! Άει στο δ@@@λο! Έχω είκοσι χρόνια πορεία, κάνω μια πετυχημένη εκπομπή πέντε χρόνια και ξαφνικά δημιουργείται ένα θέμα εκ του μη όντος από έναν ηλίθιο ότι εγώ βγαίνω και δηλώνω ότι θέλω να κάνω την εκπομπή του Παπαδάκη» συμπλήρωσε.
Δείτε το απόσπασμα!
tromaktiko
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...