ΝΑΥΠΑΚΤΟΣ:Κοινόχρηστα ποδήλατα: Αφημένα στην «τύχη τους».Μαζέψτε τα !!! « aitoloakarnanianet

Παρασκευή 19 Δεκεμβρίου 2014

ΝΑΥΠΑΚΤΟΣ:Κοινόχρηστα ποδήλατα: Αφημένα στην «τύχη τους».Μαζέψτε τα !!!

«Δείγματα σταματημένα»
Ελάχιστα τα εναπομείναντα κοινόχρηστα ποδήλατα που βρίσκονται σταθμευμένα στους ειδικούς σταθμούς κοινοχρήστων ποδηλάτων στη Ναύπακτο.Και αυτά τα λίγα που υπάρχουν (όπως βλέπετε και στις φωτογραφίες) έχουν δεχθεί την κακοποίηση «κάποιων»Εικόνες που σίγουρα δεν μας τιμούν αφού πρόκειται για περιουσία του Ναυπακτιακού λαού.
Στα δάχτυλα του ενός χεριού μετρώνται συνολικά τα ποδήλατα που βρίσκονται στους δύο σταθμούς της Ψανής,ενώ κανένα δεν υπάρχει στο Γρίμποβο και στο κέντρο της Ναυπάκτου.
Ο δήμος καλά θα κάνει να μαζέψει τα όποια κομμάτια έχουν απομείνει από τα ποδήλατα,να τα επισκευάσει και να τα φυλάξει,μαζί με τις ελπίδες και τα όνειρα μια πόλης που Θα έπρεπε να σέβεται και να αγαπά το ποδήλατο.

2014-12-18 16.26.44

2014-12-18 16.26.53

2014-12-18 16.26.57

2014-12-18 16.27.00
2014-12-18 16.34.31
http://www.nafpaktianews.gr/
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook