Μητέρα δωρίζει τα όργανα του εγκεφαλικά νεκρού γιου της « aitoloakarnanianet

Τετάρτη 24 Δεκεμβρίου 2014

Μητέρα δωρίζει τα όργανα του εγκεφαλικά νεκρού γιου της


Ζωή με τον θάνατό του δίνει σε συνανθρώπους του ένας 42χρονος άνδρας.

Από την περιοχή της Ναυπάκτου όπου ζούσε, ο 42χρονος μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο της Άμφισσας με αυτόματη εγκεφαλική αιμορραγία. Από την Άμφισσα διακομισθεί στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του νοσοκομείου της Λαμίας. Εκεί οι γιατροί διαπίστωσαν πως ο 42χρονος ήταν εγκεφαλικά νεκρός και ενημέρωσαν τους συγγενείς του για την δωρεά οργάνων.

Η μητέρα του ήταν αυτή που πήρε τη μεγάλη απόφαση. Μέσα στον αβάστακτο πόνο της δέχθηκε να παραχωρήσει τα όργανα του παιδιού της, αφού όπως είπε, ο ίδιος ήταν υπέρ της κίνησης αυτής.

Μετά την εξέλιξη αυτή τις επόμενες ώρες αναμένονται στη Λαμία 4 ομάδες γιατρών. Από το Ωνάσειο, το Λαϊκό, το Ιπποκράτειο και το Ερρίκος Ντινάν, προκειμένου να πάρουν την καρδιά, τους νεφρούς, το ήπαρ και τους κερατοειδής.

Πηγή: lamiastar
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook