Τροχαίο ατύχημα σημειώθηκε στην Εθνική οδό στον κόμβο του Αγίου Δημητρίου στο Αγρίνιο όταν σύμφωνα με πληροφορίες και κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες ο οδηγός Ι.Χ αυτοκινήτου έχασε τον έλεγχο του οχήματος του με αποτέλεσμα να περάσει στο αντίθετο ρεύμα σπάζοντας και το προστατευτικό στηθαίο.
Ευτυχώς ο οδηγός από θαύμα δεν τραυματίστηκε ενώ για καλή του τύχη εκείνη την ώρα δεν περνούσε κάποιο διερχόμενο όχημα γιατί τα πράγματα θα είχαν άλλη δυσάρεστη εξέλιξη .
Στην περιοχή βρέθηκαν αμέσως οχήματα της αστυνομίας και της πυροσβεστικής ενώ εξαιτίας του τροχαίου η κυκλοφορία των οχημάτων είχε σταματήσει και στα δυο ρεύματα για λίγη ώρα.
Η τροχαία Αγρινίου και ερευνά για τα ακριβή αίτια του τροχαίου.
aerasnews.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!