Έκλεβε ποτά από σούπερ - μάρκετ - Τη δεύτερη δεν πρόλαβε να πιει... « aitoloakarnanianet

Παρασκευή 5 Δεκεμβρίου 2014

Έκλεβε ποτά από σούπερ - μάρκετ - Τη δεύτερη δεν πρόλαβε να πιει...

Έναν 50χρονο συνέλαβε η Ομάδα ΔΙΑΣ χθες στην περιοχή της Αγίας Βαρβάρας, καθώς είχε αφαιρέσει από σούπερ - μάρκετ ένα μπουκάλι ποτό.
Ο άνδρας έγινε αντιληπτός και ειδοποιήθηκε η αστυνομία. Μάλιστα φέρεται να είχε προβεί στην ίδια ενέργεια και να είχε αφαιρέσει κι άλλο μπουκάλι ποτό, από το ίδιο σούπερ - μάρκετ την 1η Δεκεμβρίου. Και τότε οι κινήσεις του είχαν γίνει αντιληπτές ωστόσο το θέμα δεν έφτασε στην αστυνομία.
Τη δεύτερη φορά όπως αποδείχτηκε δεν του τη χαρίσανε...
Thebest.gr 
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook