
1η Δεκεμβρίου σήμερα και μπήκαμε στον τελευταίο μήνα του 2014. Σέ 25 μέρες έχουμε Χριστούγεννα και σε 31 μέρες αποχαιρετάμε το 2014.Ευχόμαστε σε όλους του αναγνώστες του aitoloakarnanianet καλό μήνα ,καλό χειμώνα και καλά Χριστούγεννα......
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!