
1η Δεκεμβρίου σήμερα και μπήκαμε στον τελευταίο μήνα του 2014. Σέ 25 μέρες έχουμε Χριστούγεννα και σε 31 μέρες αποχαιρετάμε το 2014.Ευχόμαστε σε όλους του αναγνώστες του aitoloakarnanianet καλό μήνα ,καλό χειμώνα και καλά Χριστούγεννα......
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...