«Καθαρίζει» το νερό του Αιτωλικο « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Δευτέρα 15 Δεκεμβρίου 2014

«Καθαρίζει» το νερό του Αιτωλικο

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   10:40 π.μ.  |  Δευτέρα 15 Δεκεμβρίου 2014

Ξεκίνησε το έργο για την προσωρινή υδροδότηση του Αιτωλικού το οποίο περιλαμβάνει ουσιαστικά την χλωρίωση του νερού σε στάση, μέσα στην δεξαμενή.

Πρόκειται για ένα έργο που δεν απαιτεί πολλά χρήματα, όπως υπογραμμίζει ο πρόεδρος της ΔΕΥΑΜ Γ. Καραπαπάς, αλλά ανακουφίζει τους Αιτωλικιώτες από το σοβαρό πρόβλημα που αντιμετωπίζουν εδώ και χρόνια. Μέχρι τώρα το Αιτωλικό υδροδοτούνταν από την πηγή, το νερό της οποίας δεν περνούσε από την δεξαμενή, ώστε να χλωριωθεί, αλλά διοχετευόταν κατευθείαν στον αγωγό ύδρευσης. Ταυτόχρονα το νερό των δυο νέων γεωτρήσεων κατευθυνόταν προς τη δεξαμενή για την σχετική χλωρίωση, όμως, υδροδοτούσε μόνο την περιοχή του Κεφαλόβρυσου. Με το έργο που κατασκευάζεται θα συγκεντρώνεται το νερό της πηγής και των δυο γεωτρήσεων στην δεξαμενή, όπου θα χλωριώνεται επαρκώς και στη συνέχεια θα διοχετεύεται στο δίκτυο για την υδροδότηση του Αιτωλικού και του Κεφαλοβρύσου...

Διαβάστε αναλυτικά το ρεπορτάζ στο φύλλο της ΑΙΧΜΗΣ που κυκλοφορεί από την Πέμπτη 11/12 σε όλα τα περίπτερα του νομού ή εναλλακτικά μπορείτε να γραφτείτε συνδρομητές στην έντυπη ή ηλεκτρονική έκδοση της εφημερίδας.
Πληροφορίες στο info@aixmi-news.gr ή στο τηλ. 26310 22793
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...