Βγήκε στο μπαλκόνι και... αυτοπυροβολήθηκε! « aitoloakarnanianet

Τετάρτη 10 Δεκεμβρίου 2014

Βγήκε στο μπαλκόνι και... αυτοπυροβολήθηκε!

Εύβοια: Βγήκε στο μπαλκόνι και... αυτοπυροβολήθηκε!
Συγκλονισμένη είναι η κοινωνία στην Βόρεια Εύβοια. Ένας άνδρας, λίγα χιλιόμετρα μακρυά από το Μαντούδι, στην περιοχή της Λίμνης, έβαλε τέλος στη ζωή του, χρησιμοποιώντας όπλο.
Χθες το βράδυ, άφησε για λίγο την οικογένεια του και βγήκε στο μπαλκόνι.

Μέσα σε λίγα λεπτά, έβαλε το κυνηγετικό όπλο στην κοιλιά και τραυματίστηκε θανάσιμα.

Όλη η γειτονιά σηκώθηκε στο πόδι ενώ η Αστυνομία κάνει έρευνες για το συμβάν.

Πηγή: EviaNews
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook