Βάνδαλοι καταστρέφουν κάδους απορριμμάτων - Πενήντα περιστατικά το τελευταίο δίμηνο « aitoloakarnanianet

Τρίτη 23 Δεκεμβρίου 2014

Βάνδαλοι καταστρέφουν κάδους απορριμμάτων - Πενήντα περιστατικά το τελευταίο δίμηνο

Πάτρα: Βάνδαλοι καταστρέφουν κάδους απορριμμάτων - Πενήντα περιστατικά το τελευταίο δίμηνο Οι άγνωστοι έβαλαν νέες φωτιές σε δυο κάδους στην Εγλυκάδα χθες  βράδυ

Δύο ακόμα κάδους έκαψαν βάνδαλοι τη νύχτα που πέρασε.


 Αυτή τη φορά πρόκειται για μπλε κάδους ανακύκλωσης που οι άγνωστοι δράστες έκαψαν στην οδό Πέλοπος, κοντά στην Εγλυκάδα.



Τους τελευταίους δύο μήνες οι βάνδαλοι έχουν καταστρέψει σύμφωνα με την Αντιδημαρχία


Καθαριότητας 50 περίπου κάδους απορριμμάτων, πράσινους και μπλε.est.gr

theb

loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook