Λήστεψαν για δεύτερη φορά Ελληνίδα τραγουδίστρια - Είναι σοκαρισμένη! « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Σάββατο 6 Δεκεμβρίου 2014

Λήστεψαν για δεύτερη φορά Ελληνίδα τραγουδίστρια - Είναι σοκαρισμένη!

στις   2:45 μ.μ.  |  Σάββατο 6 Δεκεμβρίου 2014






Δεν πρόλαβε καλά καλά να συνέλθει από την πρώτη ληστεία πριν από λίγους μήνες και την περασμένη Δευτέρα η Ελένη Δήμου έπαθε και πάλι σοκ όταν αντίκρισε το σπίτι της στο Πόρτο Ράφτη λεηλατημένο για άλλη μια φορά από τους ληστές. 





Σύμφωνα με το newsrebel, η τραγουδίστρια είπε στους δικούς της ανθρώπους ότι δεν μπορεί να ξανακοιμηθεί στο σπίτι αφού ο φόβος την έχει κυριεύσει. Δεν έχει και άδικο... Ας ελπίσουμε πως η αστυνομία θα καταφέρει να βρει τους δράστες ώστε να κοιμάται πλέον ήσυχη η Ελένη Δήμου στο σπίτι της.




govastileto.gr
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...