ΣΠΑΡΑΚΤΙΚΗ ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ: "Κινδυνεύει η ζωή μαςκαι κανείς δεν κάνει τίποτα"! « aitoloakarnanianet

Παρασκευή 19 Δεκεμβρίου 2014

ΣΠΑΡΑΚΤΙΚΗ ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ: "Κινδυνεύει η ζωή μαςκαι κανείς δεν κάνει τίποτα"!

ΣΠΑΡΑΚΤΙΚΗ ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ:

Eίμαι κάτοικος Πειραιά και διαμένω στην οδό Νοταρά και Ευαγγελιστρίας, πήρα το θάρρος να απευθυνθώ σε εσάς διότι δεν βρίσκω ανταπόκριση από πουθενά στον δήμο Πειραιά.
Εδώ και 15 μέρες τα φώτα τον δρόμων στην οδό Νοταρά και Ευαγγελιστρίας είναι κλειστά με αποτέλεσμα να καταστραφούν οι περιούσιες μας (σπασμένα αυτοκίνητα), να κινδυνεύει η σωματική μας ακεραιότητα κτλ.
Απέχουμε μόλις 4 τετράγωνα από το δημαρχείο Πειραιά και όμως είμαστε ξένοι στην ίδια μας την πόλη. Στο τηλέφωνο 4236107 μιλήσαμε με τον κ. Αν. ο οποίος είναι ο υπευθύνως για τα φώτα και εδώ και 15 μέρες μας κοροϊδεύει... Κάθε μέρα στέλνει συνεργείο... Καθώς και με το γραφείο του αντιδήμαρχου χωρίς κανένα αποτέλεσμα... Ευχαριστώ για το χρόνο σας κάθε βοήθεια θα είναι σωτήρια δίχως υπερβολή... κινδυνεύει η ζωή μας.
Αναγνώστης
http://www.athensmagazine.gr/portal/
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook