Ο Παϊτιμ Κασάμι τόνισε πως ο Ολυμπιακός έπρεπε να είχε «καθαρίσει» νωρίτερα το παιχνίδι με τον ΠΑΣ Γιάννινα ενώ επεσήμανε πως πλέον απαιτείται σκληρή δουλειά και συγκέντρωση ενόψει της συνέχειας.
Οι «ερυθρόλευκοι» αναδείχτηκαν ισόπαλοι 2-2 με την ομάδα των Ιωαννίνων με τον Ελβετό χαφ να τονίζει πως ο Ολυμπιακός πρέπει μετά και από αυτό το αποτέλεσμα να κοιτάξει την αναμέτρηση με την Μάλμε με στόχο μόνο την νίκη «Έπρεπε να τους είχαμε τιμωρήσει νωρίτερα, έπρεπε να σκοράρουμε περισσότερα γκολ και να αμυνθούμε καλύτερα. Είναι ένα πολύ αρνητικό αποτέλεσμα, όπως και αυτό της Τετάρτης. Πρέπει να κοιτάξουμε και να συγκεντρωθούμε στο παιχνίδι της Τρίτης. Είναι το μόνο που μετράει. Πρέπει να νικήσουμε και να δούμε τι θα γίνει».
Στην συνέχεια αναφέρθηκε στο τέρμα που πέτυχε καθώς και στο γεγονός ότι το αφιέρωσε στον Μίτσελ «Του το αφιέρωσα, γιατί είχα έναν δύσκολο μήνα και τον ευχαρίστησα για την αυτοπεποίθηση που μου έδωσε. Είμαι πολύ αναστατωμένος που δεν κερδίσαμε».
Τέλος, εξέφρασε την πίστη του πως ο Ολυμπιακός θα καταφέρει στην συνέχεια να ανατρέψει την κατάσταση που επικρατεί αυτό το διάστημα «Πιστεύω στην ομάδα, έχουμε την ποιότητα. Όμως, πρέπει να συγκεντρωθούμε και να δουλέψουμε σκληρά και να δίνει ο καθένας μας τα πάντα σε κάθε παιχνίδι».
www.redder.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!