Δικαστικά θα κινηθούν κάτοικοι του Αγρινίου για την κατάσταση που επικρατεί στην Εθνική Οδό, στο ύψος του Νοσοκομείου, μετά τις κακοτεχνίες που έγιναν στους δρόμους. Κάτοικοι και επιχειρηματίες της γύρω περιοχής του Νοσοκομείου αντιμετωπίζουν σοβαρότατο πρόβλημα μετακίνησης από και προς την πόλη του Αγρινίου.
Εδώ και καιρό έχουν προχωρήσει σε καταγγελίες και σε προσπάθειες να λυθεί το θέμα με ορθολογικούς τρόπους, χωρίς ωστόσο να έχουν καταφέρει κάτι. Όπως χαρακτηριστικά αναφέρουν σε παλαιότερη εξώδικη δήλωσή τους, «τοποθετήθηκαν κιγκλιδώματα, ώστε να ολοκληρωθεί το έργο που είχε αναλάβει η ανάδοχος εταιρία “ΔΟΜΟΚΑΤ ΑΕ”, με αποτέλεσμα να καθίσταται δυσχερής και ορισμένες φορές ανέφικτη η έξοδός μας προς την πόλη του Αγρινίου». Υπογραμμίζουν δε ότι πολλές φορές αναγκάζονται με τα επιβατηγά τους Ι.Χ. να διασχίσουν ακόμη και το αντίθετο ρεύμα προκειμένου να φτάσουν στον προορισμό τους.
Πλέον, επειδή όλες τους οι προσπάθειες αποδείχτηκαν απέλπιδες, είναι αποφασισμένοι να κυνηγήσουν δικαστικά το δίκιο τους και προτίθενται να κάνουν τις σχετικές καταγγελίες στον εισαγγελέα σήμερα το μεσημέρι, Παρασκευή 19 Δεκεμβρίου.
Οι κάτοικοι και επιχειρηματίες της περιοχής έχουν βρει αρκετούς συμπαραστάτες αφού στην κίνηση που πραγματοποιούν σήμερα συμμετέχουν ενεργά ο πρόεδρος του Αστικού ΚΤΕΛ και ο πρόεδρος των ΤΑΞΙ.
agriniovoice.gr
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...