Στο κεφάλι ασθενούς, που νοσηλευόταν στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του Βενιζελείου Νοσοκομείου του Ηρακλείου, προσγειώθηκε τμήμα σοβά.
Από καθαρή τύχη η ψευδοροφή συγκράτησε το μεγαλύτερο τμήμα σοβά και ο ασθενής την γλίτωσε «παρά τρίχα».
Το κτίριο παρουσίασε προβλήματα έπειτα από τις σφοδρές βροχοπτώσεις που σημειώθηκαν στο Ηράκλειο το προηγούμενο διάστημα, καθώς η ΜΕΘ είναι στον δεύτερο και τελευταίο όροφο του Νοσοκομείου.
Οι ασθενείς μεταφέρθηκαν άμεσα σε άλλο θάλαμο, ενώ ήδη έχει ξεκινήσει η διαδικασία αποκατάστασης των ζημιών.
Σημειώνεται πως ανάλογα περιστατικά αναφέρθηκαν και στην νευρολογική και καρδιολογική κλινική.
zougla.gr
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...