Εκρηκτική η νύχτα που πέρασε. « aitoloakarnanianet

Παρασκευή 5 Δεκεμβρίου 2014

Εκρηκτική η νύχτα που πέρασε.


Όλα ξεκίνησαν όταν άγνωστοι πέταξαν μολότοφ στο αστυνομικό τμήμα τού Βύρωνα .Λίγο μέτα τις  άγνωστοι  έσπασαν τράπεζα στην Γλυφάδα και πέταξαν γκαζάκια με αποτέλεσμα να δημιουργηθούν υλικές ζημίες.Στην συνέχεια  έβαλαν φωτία σε αυτοκίνητο του ΟΤΕ στο Αιγάλεω ενώ  κάηκαν ΑΤΜ στα Πετράλωνα ,στον Κεραμεικό και στον Ν.Κόσμο.Γύρω στις  5:15 άτομα έβαλαν φωτία σ ε10 κάδους στα Εξάρχεια.Επίσης ;μολότοφ πέταξαν και στα δικαστήρια της Ευελπίδων.Αυτή την στιγμή στο κτιριο της ΓΣΕΕ υπάρχουν γύρω στα 20 άτομα .
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook