Συνελήφθησαν, σε δύο διαφορετικές περιπτώσεις, το μεσημέρι και το απόγευμα της Παρασκευής (5/12) σε Αγρίνιο και Μεσολόγγι αντίστοιχα, ένας 39χρονος και 3 Αλβανοί, ηλικίας 23, 23 και 21 ετών σε βάρος των οποίων σχηματίστηκε – κακουργηματικού χαρακτήρα – δικογραφία για κατοχή και διακίνηση ναρκωτικών.
Στην πρώτη περίπτωση, οι αστυνομικοί, αξιοποιώντας στοιχεία που προέκυψαν από την ερευνά τους, πραγματοποίησαν έρευνα στο σπίτι του 39χρονου στο Αγρίνιο, παρουσία δικαστικού λειτουργού, όπου βρήκαν και κατέσχεσαν: 49,2 γραμμάρια ηρωίνης, 30 ναρκωτικά χάπια, 115 ευρώ, 1000 λεκ Αλβανίας, 5 κινητά τηλέφωνα και 9 κάρτες sim.
Ο 39χρονος διέμενε στο σπίτι του μαζί τον 23χρονο και τον 21χρονο, οι οποίοι είχαν μπει και διέμεναν παράνομα στη χώρα.
Στη δεύτερη περίπτωση, στο Νεοχώρι Μεσολογγίου, εντοπίστηκε από τους αστυνομικούς του Τμήματος Δίωξης Ναρκωτικών Αγρινίου, ο έτερος 23χρονος αλλοδαπός, στην κατοχή του οποίου βρήκαν και κατέσχεσαν 6,7 γραμμάρια ηρωίνης
Οι συλληφθέντες θα οδηγηθούν στις κατά τόπο αρμόδιες Εισαγγελικές Αρχές.
agriniovoice.gr
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...