Με δυσκολία διεξάγεται αυτή την ώρα η κυκλοφορία των οχημάτων στην Εθνική Οδό Αθηνών-Λαμίας, στο ύψος της Μαλακάσας, εξαιτίας της έντονης χιονόπτωσης.
Περισσότερα σε λίγο...
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!