Όχι στο «δρομολόγιο θανάτου» αποφάσισαν οι Ναυπάκτιοι « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Δευτέρα 15 Δεκεμβρίου 2014

Όχι στο «δρομολόγιο θανάτου» αποφάσισαν οι Ναυπάκτιοι

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   10:55 π.μ.  |  Δευτέρα 15 Δεκεμβρίου 2014

 Μετά τον θάνατο ασθενούς το Δ. Σ.  Αποφασισε διακομιδή απευθείας στα νοσοκομεία της Πάτρας


Οι ελλείψεις γιατρών στα νοσηλευτικά ιδρύματα της Αιτ/νίας εγκυμονούν κινδύνους για τους ασθενείς
Πολλά τα ερωτηματικά για τη στάση των Διοικητών

Το τέλος του ιστορικού Νοσηλευτικού ιδρύµατος του Μεσολογγίου είναι πολύ κοντά παρά τις, περί του αντιθέτου, διαβεβαιώσεις του υπουργείου Υγείας.

Οι φορείς του Μεσολογγίου µετά από πρόταση του προέδρου του Εµπορικού Συλλόγου Βασίλη Σπυρόπουλου, αποφάσισαν να διεκδικήσουν την δέουσα παροχή υπηρεσιών Δηµόσιας Υγείας στο νοµό συνολικά και όχι η κάθε πόλη να ενεργεί µεµονωµένα. Αυτή η πρόταση ήρθε λίγο αργά σε ότι αφορά την Ναυπακτία, που διαχώρισε πλέον τη θέση της και δεν επιθυµεί να διακοµίζονται τα έκτακτα περιστατικά στο Μεσολόγγι, αλλά κατευθείαν στα νοσοκοµεία της Πάτρας, τα οποία από την πόλη της Ναυπάκτου απέχουν µόλις 15 µε 20 λεπτά της ώρας. Πάρθηκε µάλιστα και απόφαση δηµοτικού συµβουλίου, όπου το σώµα ζητά από την 6η ΥΠΕ, η διακοµιδή των περιστατικών να γίνεται απευθείας στην Πάτρα και να µην προηγείται ένα «δροµολόγιο θανάτου», στα νοσοκοµεία της Αιτωλοακαρνανίας, τα οποία τελικά δεν µπορούν να αντιµετωπίσουν τα σοβαρά περιστατικά και τα στέλνουν στην Πάτρα...

πηγή:http://www.aixmi-news.gr/
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...