Στη «γαλαρία» της Βουλής επέλεξε να κάτσει σήμερα η ανεξάρτητη πλέον βουλευτής Νίκη Φούντα μετά την επιστολή αποχώρησής της από τη ΔΗΜΑΡ, δίπλα στον Σπύρο Λυκούδη που είχε ακολουθήσει τον ίδιο δρόμο τον Σεπτέμβριο.
Στα έδρανα των Ανεξάρτητων Δημοκρατικών βουλευτών διακρίνονται οι Μίμης Ανδρουλάκης , Πέτρος Τατσόπουλος και ο ανεξάρτητος Βασίλης Οικονόμου.
Δείτε τη φωτογραφία
enikos.gr
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...