Το αδιαχώρητο για … Μακρυνεία « aitoloakarnanianet

Κυριακή 21 Δεκεμβρίου 2014

Το αδιαχώρητο για … Μακρυνεία

leoforeia_533_355








Πολλά τα παράπονα και  οι καταγγελίες στο agrinioreport.com από πολίτες που καλούνται καθημερινά να χρησιμοποιήσουν το αστικό ΚΤΕΛ Αγρινίου. Το πρόβλημα (σύμφωνα με τους πολίτες) εντοπίζεται, κυρίως, και είναι έντονο έως ανυπόφορο, στα δρομολόγια προς Μακρυνεία.
Η κίνηση είναι αυξημένη από και προς αυτό το κομμάτι του δήμου, όλη την εβδομάδα αλλά στα δρομολόγια της Τρίτης ,Πέμπτης και Παρασκευής γίνεται το αδιαχώρητο και συγκεκριμένα στο τελευταίο των  9:15 μ.μ.
Τώρα μάλιστα που διανύουμε και την εορταστική περίοδο και τα καταστήματα είναι ανοιχτά όλες τις μέρες , δεν υπάρχει καμία μέρα που η μεταφορά να γίνεται πιο ομαλά, κυρίως στην βραδινή επιστροφή των  επιβατών.
Επίσης, μεγάλο πρόβλημα αποτελεί η έλλειψη δρομολογίων την Κυριακή και, μάλιστα, ακόμη μεγαλύτερο θέμα για αυτή την Κυριακή που τα καταστήματα θα είναι ανοικτά και οι πολίτες θα θέλουν να μεταβούν στην πόλη του Αγρινίου για τα Χριστουγεννιάτικα ψώνια τους.
Το aginioreport.com  επικοινώνησε με τον πρόεδρο του αστικού ΚΤΕΛ Αγρινίου  κ. Κώστα Νάκο καταθέτοντας τα προβλήματα των πολιτών–επιβατών και ζητώντας μια λύση, η οποία θα είναι εφικτή και από τις δύο πλευρές. Ο πρόεδρος του αστικού ΚΤΕΛ μας είπε:
«Αυτό που καλείται να πράξει το Αστικό ΚΤΕΛ από την πλευρά του είναι η μεταφορά των επιβατών με ασφάλεια και στην ώρα τους, κάτι που γίνεται μέχρι τώρα χωρίς καμία αμφιβολία. Όσο για τα δρομολόγια προς Μακρυνεία και κυρίως τα βραδινά αλλά και των ημερών που τα καταστήματα στην πόλη του Αγρινίου είναι ανοιχτά και το απόγευμα, ναι αντιμετωπίζουν περισσότερη κίνηση, αλλά δεν είναι και αφόρητη. Η μικρή ταλαιπωρία και αν υπάρξει είναι στην αρχή , καθώς ότι πάρει το λεωφορείο από επιβάτες είναι από την αρχή και έπειτα, καθώς στη συνέχεια αρχίζουν και κατεβαίνουν. Σε κάποιες περιπτώσεις έχει μπει και δεύτερο λεωφορείο».
«Τις Κυριακές», συνέχισε ο κ. Νάκος, «δεν εκτελούνται δρομολόγια καθόλου οπότε ούτε και αυτή την Κυριακή 21/12/2014 θα έχουμε δρομολόγια. Εμείς καλούμαστε να μεταφέρουμε τους μαθητές, τα παιδιά που τελειώνουν τα φροντιστήριά τους ,τους πολίτες που δεν έχουν μεταφορικό μέσο καθώς και τους ηλικιωμένους. Υπάρχουν και άλλες μέρες που μπορούν οι καταναλωτές να μεταβούν για τα ψώνια τους στο Αγρίνιο, οπότε και εκτελούνται κανονικά τα δρομολόγια. Άλλωστε όσοι πηγαίνουν στα πολυκαταστήματα δεν χρησιμοποιούν το λεωφορείο για την μετακίνησή τους, αλλά το ιδιωτικό τους μεταφορικό μέσο».
Το ρεπορτάζ μας όμως έχει και συνέχεια, μιας και χθες το βράδυ στο ίδιο δρομολόγιο για Μακρυνεία γέμισε ασφυκτικά το ένα λεωφορείο και ξεκίνησε ενώ περίμεναν ογδόντα ακόμη άτομα για να έρθει το επόμενο να τους πάρει, στο οποίο δεν κόπηκε κανένα εισιτήριο. Έγινε καταγγελία στην αστυνομία από τους επιβάτες και τελικά το πρώτο λεωφορείο το ακινητοποίησε η αστυνομία κοντά στον κυκλικό κόμβο, λίγο μετά από την έξοδό του από την πόλη του Αγρινίου.
Αλήθεια μήπως δεν ξέρουν κάποιοι ότι τα λεωφορεία έχουν συγκεκριμένο αριθμό θέσεων και συγκεκριμένο αριθμό όρθιων επιβατών αλλιώς είναι παράνομη η μεταφορά; …. και αν ο οποιοσδήποτε (ας έχει όσα ιδιωτικά μεταφορικά μέσα θέλει) επιθυμεί  να μετακινηθεί με την αστική συγκοινωνία ποιος θα τον εμποδίσει ;;
Αξίζει να σημειωθεί πως οι εργαζόμενοι που μετακινούνται καθημερινά από τα χωρία της Μακρυνείας είναι 37 άτομα κατά μέσο όρο. Ο μέρος όρος που δίνει ένας εργαζόμενος στο αστικό ΚΤΕΛ με τη μορφή εισιτηρίου είναι 80 ευρώ το μήνα, δηλαδή  2800 ευρώ από τους εργαζόμενους. Και όλοι αυτοί αναγκάζονται να βρουν άλλο μεταφορικό μέσο να πάνε στη δουλειά τους.
Μήπως λέμε μήπως θα πρέπει να δοθεί μια οριστική λύση σε αυτό το πρόβλημα; Γιατί, δεν μπορεί να ταλαιπωρείται μια ολόκληρη κοινωνία επειδή μένει στα χωριά της και οι δουλειές, τα φροντιστήρια, τα σχολεία ακόμη και η διασκέδαση βρε αδερφέ να φαντάζουν μέγα πρόβλημα για τους κατοίκους της.
Μετά χαράς το agrinioreport.com περιμένει να δημοσιεύσει τις έγγραφες προτάσεις του προέδρου του Αστικού ΚΤΕΛ Αγρινίου που θα δώσουν ανάσα στους κατοίκους των χωριών γενικότερα και στην προκειμένη περίπτωση των χωριών της Μακρυνείας για την πιο ανθρώπινη μετακίνησή τους .

Δήμητρα Νταγιάντα
Ηρώ Δάτσικα
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook