Τα πρώτα δύο "όχι" στην εκλογή Προέδρου της Δημοκρατίας « aitoloakarnanianet

Δευτέρα 8 Δεκεμβρίου 2014

Τα πρώτα δύο "όχι" στην εκλογή Προέδρου της Δημοκρατίας

Τα πρώτα δύο `όχι` στην εκλογή Προέδρου της Δημοκρατίας
Λίγες ώρες μετά την ανακοίνωση της κυβέρνησης για την εκλογή Προέδρου της Δημοκρατίας στις 17 Δεκεμβρίου, ήρθαν και τα πρώτα "όχι" από βουλευτές και στελέχη κομμάτων.


Ο ανεξάρτητος βουλευτής, Μίμης Ανδρουλάκης, έσπευσε να τοποθετηθεί μέσω της σελίδας του στο Twitter, γράφοντας χαρακτηριστικά: "Πιστόλι στον κρόταφο; Τρία όχι", εννοώντας και τις τρεις ημερομηνίες της ψηφοφορίας.
Ανάλογη ήταν η αντίδραση και του στελέχους της ΔΗΜΑΡ, Δημήτρη Χατζησωκράτη: "Η κυβέρνηση επιλέγει την "ΖΑΡΙΑ" των 180. Η ΔΗΜΑΡ έχει ήδη την απόφαση του Συνεδρίου της: ΔΕΝ ΘΑ ψηφίσει Πρόεδρο". 

newsit
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook