Μπήκε στο κατάστημα για να...κλέψει την αντλία σαπουνιού « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τετάρτη 10 Δεκεμβρίου 2014

Μπήκε στο κατάστημα για να...κλέψει την αντλία σαπουνιού

Κατηγορία ΕΛΛΑΔΑ στις   8:40 μ.μ.  |  Τετάρτη 10 Δεκεμβρίου 2014

Πάτρα: Μπήκε στο κατάστημα για να...κλέψει την αντλία σαπουνιού Αλλά δεν την έβγαλε "καθαρή"

Μια 16χρονη ρομά συνελήφθη χθες το απόγευμα από την Άμεση Δράση, καθώς μπήκε σε κατάστημα της οδού Ερμού και αφαίρεσε μια αντλία σαπουνιού, αξίας 50 ευρώ.

Ωστόσο ο ιδιοκτήτης αντιληφθηκε την ενέργειά της με αποτέλεσμα να ειδοποιήσει την αστυνομία και η κοπέλα να συλληφθεί.
thebest.gr
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...