Καλά χριστούγεννα απο το Αρχοντικό της Λίμνης « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Σάββατο 6 Δεκεμβρίου 2014

Καλά χριστούγεννα απο το Αρχοντικό της Λίμνης

στις   1:24 π.μ.  |  Σάββατο 6 Δεκεμβρίου 2014


Τίς πίο ζεστές ευχές για καλά Χριστούγεννα με υγεία, ευτυχία και αγάπη σας  στέλνει ο ιδιοκτήτης και το προσωπικό του Αρχοντίκου της λίμνης στην Λίμνη Τριχωνίδα.Σας περιμένουμε να απολαύσετε το καφεδάκι σας,τοο ποτάκι σας και το φαγητό σας δίπλα στην Λίμνη ένω τα η φωτιά απο το τζάκι θα καίει τα ξύλα και θα μας ζεσταίνει .Ο χώρος στολίστηκε και έτσι μπήκαμε στο κλίμα των χριστουγέννων και σας περιμένουμε .Καλα χριστούγεννα.
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...