Από 1η Γενάρη σταματάει να λειτουργεί στο Μεσολόγγι
«Μηδενική η δραστηριότητα που παρουσιάζει» υποστήριξε στην ΑΙΧΜΗ ο Πρόεδρος του ΟΚΑΑ Παν. ΣταμπουλίδηςΣτη Πάτρα μετακινείται ο μοναδικός υπάλληλος
Λουκέτο βάζει ο Οργανισμός Κεντρικών Αγορών και Αλιείας στο παράρτημα της Ιχθυόσκαλας στο Μεσολογγίου, μετακινώντας ταυτόχρονα και τον υπάλληλο Κ. Καλτσούλα στο αντίστοιχο υποκατάστημα της Πάτρας.
Το κτίριο που στεγάζει την ιχθυόσκαλα ανήκε στην Αγροτική Τράπεζα και πλέον έχει περάσει στα χέρια της Τράπεζας Πειραιώς, όπου ο Οργανισμός πληρώνει ως ενοίκιο το ποσό των 1200 ευρώ μηνιαίως. Ο ΟΚΑΑ αποφάσισε να κλείσει το παράρτημα διότι είναι ζημιογόνο, καθώς παρουσιάζει μηδενική ή ελάχιστη δραστηριότητα, όπως υπογράμμισε ο Πρόεδρος και Δ/νων Σύμβουλος του Οργανισμού Παναγιώτης Σταμπουλίδης, μιλώντας στην ΑΙΧΜΗ. Έτσι λοιπόν από την 1η Γενάρη η ιχθυόσκαλα τίθεται σε αναστολή λειτουργίας, επειδή είναι ασύμφορη έχοντας μόνο έξοδα και όχι έσοδα. «Η ιχθυόσκαλα στο Μεσολόγγι δυστυχώς δεν εξυπηρετεί το σκοπό της, παρόλο που εδώ και δύο χρόνια προσπαθούμε να πούμε στους τοπικούς φορείς ότι είναι δική τους υπόθεση και θα πρέπει να τη στηρίξουν...
Διαβάστε αναλυτικά το ρεπορτάζ στο φύλλο της ΑΙΧΜΗΣ που κυκλοφορεί από την Πέμπτη 11/12 σε όλα τα περίπτερα του νομού ή εναλλακτικά μπορείτε να γραφτείτε συνδρομητές στην έντυπη ή ηλεκτρονική έκδοση της εφημερίδας.
Πληροφορίες στο info@aixmi-news.gr ή στο τηλ. 26310 22793
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!