Επίθεση με μολότοφ και πέτρες σημειώθηκε πριν από λίγο σε βάρος των οπαδών... της Παναχαϊκής κατά την αποχώρησή τους από το γήπεδο του Παναιγιαλείου συνοδεία δυο διμοιριών των ΜΑΤ.Τους φιλάθλους της Παναχαϊκής περίμεναν σε δρόμους και χωράφια γύρο από το γήπεδο του Παναιγιαλείου φίλαθλοι των γηπεδούχων οι οποίοι τους επιτέθηκαν.
Η αναχώρηση των φιλάθλων της Παναχαϊκής επετράπη αφού είχε περάσει μισή και πλόεν ώρα από την λήξη της αναμέτρησης αλλά αυτό δεν στάθηκε ικανό να αποτρέψει την πραγματοποίηση επεισοδίων.
Πηγή
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...