Βροχή πέφτουν τα παράπονα από κατοίκους των πρώην δήμων Αιτωλικού και Οινιάδων για την ανυπαρξία Χριστουγεννιάτικου διάκοσμου στις πλατείες των τριών Δημοτικών Κοινοτήτων (Αιτωλικό, Κατοχή, Νεοχώρι).
Το γεγονός ότι στις πλατείες τοποθετήθηκαν κάποια μικρά δεντράκια χωρίς να έχουν στολιστεί, αποτελούν ένα αστείο σκηνικό και γι’ αυτό αρκετοί από τους νέους που κατοικούν σε αυτές τις περιοχές, σχεδιάζουν να συγκεντρώσουν χρήματα για να αγοράσουν Χριστουγεννιάτικα στολίδια και να κάνουν μόνοι τους τη διακόσμηση, για να μην αισθάνονται πολίτες τρίτης κατηγορίας.
ΒΑΣΩ ΒΗΤΤΑ
aixmi-news.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!