Δεν φάνηκαν ακόμα τα Χριστούγεννα σε Οινιάδες και Αιτωλικό « aitoloakarnanianet

Πέμπτη 18 Δεκεμβρίου 2014

Δεν φάνηκαν ακόμα τα Χριστούγεννα σε Οινιάδες και Αιτωλικό

Δεν φάνηκαν ακόμα τα Χριστούγεννα σε Οινιάδες και Αιτωλικό

Βροχή πέφτουν τα παράπονα από κατοίκους των πρώην δήμων Αιτωλικού και Οινιάδων για την ανυπαρξία Χριστουγεννιάτικου διάκοσμου στις πλατείες των τριών Δημοτικών Κοινοτήτων (Αιτωλικό, Κατοχή, Νεοχώρι).
daoutidis-1.jpgΟ δημοτικός σύμβουλος της μείζονος αντιπολίτευσης και πρώτος σε ψήφους σε όλο το δήμο Μεσολογγίου, Κώστας Δαουτίδης, έγινε δέκτης πολλών παραπόνων από συγχωριανούς τους και όχι μόνο, για την αδιαφορία της νέας δημοτικής αρχής για τον υπόλοιπο δήμο, σε ότι αφορά στον Χριστουγεννιάτικο στολισμό. Ο κ. Δαουτίδης θεωρεί ότι αν δεν υπήρχε η δυνατότητα να γίνει κάτι περισσότερο φέτος, τουλάχιστον ας γινόταν ότι και τα προηγούμενα χρόνια. Δηλαδή ο στολισμός ενός αξιοπρεπούς δέντρου στην κεντρική πλατεία του κάθε χωριού, ώστε να πηγαίνουν τα μικρά παιδιά και να αισθάνονται την γιορτινή ατμόσφαιρα, αλλά και όλοι οι πολίτες να νιώσουν μια Χριστουγεννιάτικη ζεστασιά.
Το γεγονός ότι στις πλατείες τοποθετήθηκαν κάποια μικρά δεντράκια χωρίς να έχουν στολιστεί, αποτελούν ένα αστείο σκηνικό και γι’ αυτό αρκετοί από τους νέους που κατοικούν σε αυτές τις περιοχές, σχεδιάζουν να συγκεντρώσουν χρήματα για να αγοράσουν Χριστουγεννιάτικα στολίδια και να κάνουν μόνοι τους τη διακόσμηση, για να μην αισθάνονται πολίτες τρίτης κατηγορίας.
 ΒΑΣΩ ΒΗΤΤΑ


dentro-aitoliko-1.jpg
plateia-neoxori-1.jpg

aixmi-news.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook