
Σε λίγες ημέρες θα έχουν μεταφερθεί στην «Αγκινάρα», όπως διαβεβαιώνει ο δήμαρχος Μεσολογγίου
Θέμα ημερών είναι η απομάκρυνση των Ρομά από την είσοδο του Αιτωλικού, μετά από ενέργειες της δημοτικής αρχής. Αφού οι Ρομά δεν έδειχναν την πρόθεση να μετακινηθούν στην θέση «Αγκινάρα», όπου η προηγούμενη δημοτική αρχή διαμόρφωσε κατάλληλα το χώρο, η ΔΕΥΑΜ έκοψε τις παροχές νερού στον καταυλισμό της εισόδου, που ούτως ή άλλως ήταν παράνομες.
Πριν συμβεί αυτό ο δήμαρχος Νίκος Καραπάνος, τους είχε ενημερώσει ότι πρέπει να φύγουν άμεσα, σε διαφορετική περίπτωση θα χρησιμοποιηθούν αναγκαστικά μέτρα. Κάτω από αυτή την απειλή, εκπρόσωπος των τσιγγάνων, επισκέφθηκε το δήμαρχο ζητώντας λίγες ημέρες προθεσμία ακόμα, υποσχόμενος ότι θα φύγουν με το καλό και δεν θα απαιτηθεί η χρήση αναγκαστικών μέτρων...
Διαβάστε αναλυτικά το ρεπορτάζ στο φύλλο της ΑΙΧΜΗΣ που κυκλοφορεί από την Πέμπτη 11/12 σε όλα τα περίπτερα του νομού ή εναλλακτικά μπορείτε να γραφτείτε συνδρομητές στην έντυπη ή ηλεκτρονική έκδοση της εφημερίδας.
Πληροφορίες στο info@aixmi-news.gr ή στο τηλ. 26310 22793
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...