Έβαλαν παγίδα για υπηρεσιακό αυτοκίνητο που περιπολούσε στο οικοσύστημα Αμβρακικού « aitoloakarnanianet

Τρίτη 9 Δεκεμβρίου 2014

Έβαλαν παγίδα για υπηρεσιακό αυτοκίνητο που περιπολούσε στο οικοσύστημα Αμβρακικού


Σε αυτοσχέδια «παγίδα», μια σανίδα με καρφιά, έπεσε την ώρα που έκανε περιπολία στον υγρότοπο Αμβρακικού υπηρεσιακό όχημα αποκαλύπτοντας με αυτό τον τρόπο ότι το το ευαίσθητο οικοσύστημα έχει μπει στο στόχαστρο αγνώστων.
Όπως υποστηρίζουν τα στελέχη του Φορέα Διαχείρισης του Εθνικού Πάρκου, το αυτοκίνητο εκτελούσε προγραμματισμένη περιπολία σε νησίδα της λιμνοθάλασσας Λογαρού, «περιοχή Αετός», έπεσε πάνω σε σανίδες με καρφιά, οι οποίες δεν ήταν ορατές, καθώς ήταν τοποθετημένες μέσα σε λακκούβες με νερό.
Τα μπροστινά λάστιχα του αυτοκινήτου καταστράφηκαν και αυτό είχε ως συνέπεια να ακινητοποιηθεί προσωρινά.
Σημειώνεται ότι στην ίδια περιοχή την προηγούμενη ημέρα και σύμφωνα με το φύλλο καταγραφών των φυλάκων του Φορέα, διαπιστώθηκαν τουλάχιστον δύο περιστατικά λαθροθηρίας με χρήση βάρκας και μάλιστα, οι επιβαίνοντες εξύβρισαν χυδαία τους φύλακες- επόπτες του Φορέα.
Όπως τονίζεται στην ανακοίνωση, επειδή παρόμοια περιστατικά έχουν συμβεί και άλλες φορές στο παρελθόν, παύουν να είναι απλές συμπτώσεις και πρόκειται για εσκεμμένες ενέργειες κάποιων, που για τους δικούς τους «γνωστούς» λόγους ενοχλούνται και αντιδρούν.
Δείτε τις φωτογραφίες

Πηγή ΦΩΤΟ: epiruspost.gr/
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook