Καταλήψεις σε σχολεία « aitoloakarnanianet

Παρασκευή 5 Δεκεμβρίου 2014

Καταλήψεις σε σχολεία

λουκετ
Καταλήψεις γίνονται σήμερα σε πολλά σχολεία της πόλης.



Πιο συγκεκριμένα τα σχολεία που βρίσκονται αυτή τη στιγμή υπό κατάληψη είναι: 1ο και 2ο ΕΠΑΛ Αγρινίου, 1ο, 2ο, 3ο, 5ο Γ.Ε.Λ. Αγρινίου και από τα γυμνάσια τα 2ο, 6ο και το 3ο.

Ο λόγος για τον οποίο τα σχολεία σήμερα τελούν υπό κατάληψη, είναι γιατί αύριο συμπληρώνονται 6 ακριβώς χρόνια από τον θάνατο του αδικοχαμένου Αλέξη Γρηγορόπουλου, ο οποίος σκοτώθηκε από  σφαίρα ειδικού φρουρού το βράδυ του Σαββάτου, 6 Δεκεμβρίου 2008 στο κέντρο της Αθήνας.
agrinioreport.com
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook