Σύλληψη τριών ατόμων έγινε χθες στο Λουτρό ύστερα από αστυνομικό έλεγχο ανδρών του ΑΤ Αμφιλοχίας.
Οδηγός ΙΧ αυτοκινήτου υπήκοος Αλβανίας, μετέφερε στο εσωτερικό της χώρας δύο ομοεθνείς του οι οποίοι στερούνταν ταξιδιωτικών εγγράφων. Οι συλληφθέντες οδηγήθηκαν στον εισαγγελέα πλημμελειοδικών Αγρίνιου, ενώ το όχημα κατασχέθηκε.
ΠΗΓΗ: e-maistros.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!