«Τίτλοι τέλους» για το Μετρό Θεσσαλονίκης; « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Πέμπτη 18 Δεκεμβρίου 2014

«Τίτλοι τέλους» για το Μετρό Θεσσαλονίκης;

Κατηγορία ΕΛΛΑΔΑ στις   6:37 π.μ.  |  Πέμπτη 18 Δεκεμβρίου 2014

«Τίτλοι τέλους» για το Μετρό Θεσσαλονίκης;
Η ανάδοχος κοινοπραξία υπέβαλε αίτηση διάλυσης της σύμβασης

Αίτηση διάλυσης της σύμβασης για το Μετρό Θεσαλονίκης αποφάσισε να υποβάλει η ανάδοχος κοινοπραξία (ΑΕΓΕΚ- Impregilo- Ansaldo- Ansaldobreda- Seli), μετά και την έκδοση της σχετικής απόφασης του αρμόδιου Διαιτητικού Δικαστηρίου για το θέμα της οριακής προθεσμίας του έργου, όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ΑΕ.



Μετά τον έλεγχο της αίτησης, η ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ θα προβεί στις νόμιμες ενέργειες εντός του προβλεπόμενου από τη νομοθεσία δεκαπενθημέρου, «με γνώμονα όπως πάντα τη διασφάλιση του δημόσιου συμφέροντος».
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...