Διπλή εξεταστική σε ΑΕΙ-ΤΕΙ το Φεβρουάριο « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τρίτη 16 Δεκεμβρίου 2014

Διπλή εξεταστική σε ΑΕΙ-ΤΕΙ το Φεβρουάριο

Κατηγορία ΕΛΛΑΔΑ στις   10:26 μ.μ.  |  Τρίτη 16 Δεκεμβρίου 2014

Διπλή εξεταστική σε ΑΕΙ-ΤΕΙ το Φεβρουάριο
Την τελευταία τους ευκαιρία, πριν διαγραφούν, να λάβουν πτυχίο , θα έχουν τον ερχόμενο Φεβρουάριο οι αιώνιοι φοιτητές.

Ο υπουργός Παιδείας Ανδρέας Λοβέρδος, τις προηγούμενες ημέρες, κατά τη διάρκεια της Συνόδου των Πρυτάνεων, ανακοίνωσε ότι με νέα ρύθμιση που θα κατατεθεί στη Βουλή η εξεταστική του Φεβρουαρίου θα είναι διπλή.

Με βάση την τροπολογία που ψηφίστηκε το Σεπτέμβριο, οι «αιώνιοι» φοιτητές (όσοι γράφτηκαν σε σχολές πριν το 2003) που συμμετείχαν σε εξεταστικές των προηγούμενων ετών (2012-2013) δεν έχασαν τη φοιτητική τους ιδιότητα και επιπλέον με τη νέα ρύθμιση του δίνεται η δυνατότητα να δώσουν τα μαθήματα και του χειμερινού και του εαρινού εξαμήνου στη διπλή εξεταστική του Φεβρουαρίου.

Το δικαίωμα, αυτό, μάλιστα, διευρύνεται και δίνεται και σε όσους βρίσκονται επί πτυχίω, ακόμη και αν δεν έχουν ξεπεράσει τα προβλεπόμενα έτη φοίτησης.

ΠΗΓΗ: iefimerida.gr
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...