Από τον σύντροφό της Ματέο Παντζόπουλο συνοδευόταν η Ελένη Μενεγάκη κατά την πρόσφατη επίσκεψή της στη Θεσσαλονίκη, όπου βρέθηκε σε εκδήλωση με φιλανθρωπικό σκοπό.
Κατά την έξοδό τους από το αεροδρόμιο, η γνωστή παρουσιάστρια "αποκάλυψε" πώς αποκαλεί χαϊδευτικά τον σύντροφό της.
Δείτε το βίντεο
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!
Κοινοποίηση στο Facebook