Μήνυση-Έγκληση εργολάβων κατά του Δημάρχου Ξηρομέρου Ερ. Γαλούνη « aitoloakarnanianet

Τρίτη 9 Δεκεμβρίου 2014

Μήνυση-Έγκληση εργολάβων κατά του Δημάρχου Ξηρομέρου Ερ. Γαλούνη

        Μήνυση - Έγκληση κατά του Δημάρχου Ξηρομέρου Ερωτόκριτου Γαλούνηκατέθεσαν οι εργολάβοι: Νίκος Τζογάνης,  Γεράσιμος (Μάκης) Τζογάνης, Γρηγόρης Σταύρου και Ζαχαρίας Αργύρης  για συκοφαντική δυσφήμηση.
        Σύμφωνα με την Έγκληση των εργολάβων στο δημοτικό συμβούλιο Ξηρομέρου στις 18/10/2014, ο Δήμαρχος Ερ. Γαλούνης ανέφερε: «Υπήρχαν 5 εθνικοί εργολάβοι που κατέκλεψαν τον Δήμο αλλά όσο είμαι Δήμαρχος εγώ δεν θα ξαναπατήσουν στο δημοτικό συμβούλιο»….


    Αναλυτικά η Μήνυση-Έγκληση των εργολάβων κατά του Δημάρχου έχει ως εξής:.........

 













xiromeronews
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook