Ο Αστυνομικός Διευθυντής Εύβοιας "πλήρωσε" τη ληστεία « aitoloakarnanianet

Τετάρτη 24 Δεκεμβρίου 2014

Ο Αστυνομικός Διευθυντής Εύβοιας "πλήρωσε" τη ληστεία

Ο Αστυνομικός Διευθυντής Εύβοιας πλήρωσε τη ληστεία

Με απόφαση του αρχηγείου της ΕΛ.ΑΣ. ο αστυνομικός διευθυντής Εύβοιας θα μετακινηθεί από το πόστο του και θα μεταφερθεί σε υπηρεσίας της Αττικής καθώς πληρώνει το μάρμαρο για τους λάθος χειρισμούς στην υπόθεση της αγρίας ληστείας σε βάρος ηλικιωμένων στα Νέα Στύρα.

Η ληστεία που σημειώθηκε τα ξημερώματα της Κυριακής είχε δηλωθεί στο δελτίο συμβάντων από αστυνομικούς του τμήματος Καρύστου ως μια απλή κλοπή με τους επικεφαλής της ΕΛΑΣ να μαθαίνουν τι ακριβώς συνέβη από τα ΜΜΕ.
 Ο πρώην πλέον αστυνομικός Διευθυντής Εύβοιας από χθες το πρωί έχει δηλώσει ασθένεια και βρίσκεται σε άδεια.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook