Έκοψαν το ρεύμα στους άνεργους του καταυλισμού Καποτά « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τετάρτη 10 Δεκεμβρίου 2014

Έκοψαν το ρεύμα στους άνεργους του καταυλισμού Καποτά

Κατηγορία ΕΛΛΑΔΑ στις   9:16 μ.μ.  |  Τετάρτη 10 Δεκεμβρίου 2014

Χωρίς προειδοποίηση και με τη συνοδεία ΜΑΤ κλιμάκια της ΔΕΗ έκοψαν σήμερα την παροχή ρεύματος στον καταυλισμό Καποτά όπου ζουν πάνω από 3.500 άνθρωποι – σεισμόπληκτοι Ρωσοπόντιοι αλλά και Έλληνες που λόγω κρίσης έχουν καταλύσει εκεί. Η διακοπή της ηλεκτροδότησης έγινε ύστερα από εισαγγελική εντολή.
Στον καταυλισμό ζουν πάνω από 200 οικογένειες, σε κοντέινερς των 25 τμ.
Οι οφειλές προς την ΔΕΗ φθάνουν τις 5.000 ευρώ ανά οικογένεια και η προσπάθεια διακανονισμού των χρεών τους δεν καρποφόρησε ποτέ, καθώς οι κάτοικοι του καταυλισμού αδυνατούν να πληρώσουν ακόμα και δόσεις ένεκα του γεγονότος ότι είναι στην πλειοψηφία τους άνεργοι.
Παρέμβαση για την υπόθεση έκανε η Περιφερειάρχης Αττικής Ρένα Δούρου και ο δήμαρχος Αχαρνών Γ. Κασσαβός, οι οποίοι δεσμεύθηκαν για αποπληρωμή οφειλών από την Περιφέρεια.
Μετά από επικοινωνία της Περιφέρειας με τον Πρόεδρο της ΔΕΗ Αρθούρο Ζερβό και τη δέσμευση για την αποπληρωμή των χρεών που αποδεδειγμένα δεν μπορούν να καλυφθούν από τους οφειλέτες, τα συνεργεία της ΔΕΗ αποχώρησαν, ενώ όσα ρολόγια διέκοψαν θα επανασυνδεθούν αύριο το πρωί.

Πηγή:tvxs.gr

Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...