Συνάντηση με θέμα τη λειτουργία του Κ.Υ. Μύτικα « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Παρασκευή 5 Δεκεμβρίου 2014

Συνάντηση με θέμα τη λειτουργία του Κ.Υ. Μύτικα

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   7:53 π.μ.  |  Παρασκευή 5 Δεκεμβρίου 2014

epi-kentro-ygeias-arxontoxori
Την Κυριακή 7/12 και ώρα 06:00 μ.μ., στο καφενείο του Ιωάννη Τζεφρώνη, με πρωτοβουλία του Συλλόγου Φίλων Κέντρου Υγείας Μύτικα, θα πραγματοποιηθεί συνάντηση των φορέων και των κατοίκων της Δ.Ε. Αλυζίας με θέμα:

«Λειτουργία του Κ.Υ. Μύτικα».

«Θα γίνει ενημέρωση και ανοικτή συζήτηση για το σοβαρό θέμα της λειτουργίας του Κ.Υ. Μύτικα που μας αφορά όλους», αναφέρει το Δ.Σ. του συλλόγου.
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...