Διακοπή νερού στον Αστακό αύριο Τρίτη λόγω βλάβης « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Δευτέρα 1 Δεκεμβρίου 2014

Διακοπή νερού στον Αστακό αύριο Τρίτη λόγω βλάβης

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   3:12 μ.μ.  |  Δευτέρα 1 Δεκεμβρίου 2014



    Την Τρίτη 2 Δεκεμβρίου 2014, από τις 09:00 το πρωί μέχρι 12:00 το μεσημέρι θα έχουμε διακοπή νερού στην Δημοτική Κοινότητα Αστακού, λόγω βλάβης του δικτύου.

Ζητούμε την κατανόηση σας για την ταλαιπωρία.

  Ο Αντιδήμαρχος Ξηρομέρου

Λαϊνάς Κωνσταντίνος
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...