
Αγαπητοί αναγνώστες του tromaktiko...
Xθες τα ξημερώματα στη συμβολή των οδών Γούναρη κ αγίου Δημητρίου στην Πάτρα γύρω στις 3,αυτοκίνητο παρέσυρε έναν 67χρόνο και τον άφησε αβοήθητο,ο οποίος σήμερα το πρωί κατέληξε στο νοσοκομείο άγιος Ανδρέας.μας έχουν πει ότι αναζητούν κάποιο κόκκινο αυτοκίνητο μάρκα κ μοντέλο δεν γνωρίζω ακόμα... Αν κάποιος ξέρει ή είδε κάτι ας βοηθήσει!
Αναγνώστης
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!