Ήταν 12 Μαΐου 2010 και ο Ολυμπιακός ζούσε την πρωτόγνωρη γι’ αυτόν εμπειρία των πλέι οφ.
Είχε ήδη χάσει στην κανονική διάρκεια του πρωταθλήματος από τον ΠΑΟΚ με 0-1 χάρη σε γκολ του Εντίνιο και υπήρξαν αποδοκιμασίες σε Κόκκαλη και παίκτες, για να ακολουθήσει ήττα με το ίδιο σκορ στα πλέι οφ με τέρμα του Ίβιτς. Ακολούθησαν πρωτόγνωρες εικόνες στο νέο Καραϊσκάκη.
Ο Ολυμπιακός έχασε, έμεινε εκτός Champions League και μερίδα οπαδών κινήθηκε απειλητικά προς τα επίσημα. Ακολούθησαν συμπλοκές με την αστυνομία, δακρυγόνα, σπασμένα καθίσματα, ένταση ακόμα και μεταξύ των ποδοσφαιριστών.
makeleio.gr/
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...