Εγκατάλειψη στο Δικαστικό Μέγαρο Μεσολογγίου « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τρίτη 9 Δεκεμβρίου 2014

Εγκατάλειψη στο Δικαστικό Μέγαρο Μεσολογγίου

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   9:45 μ.μ.  |  Τρίτη 9 Δεκεμβρίου 2014

ef587dfbf70d4df39109c31d2346fda0_XL
Με κρατητήρια μοιάζουν οι διάδρομοι. Τα νερά της βροχής έχουν μετατρέψει σε πισίνα το υπόγειο. Καμία ανταπόκριση από το υπουργείο Δικαιοσύνης για τη συντήρηση του κτιρίου.
Εγκατάλειψη επικρατεί στο Δικαστικό Μέγαρο Μεσολογγίου, αφού, παρά τα επανειλημμένα έγγραφα που έχουν αποσταλεί προς το υπουργείο Δικαιοσύνης, ακόμα δεν έχουν βρεθεί χρήματα για την συντήρησή του.
Ούτε καν τα απαραίτητα δεν γίνονται πλέον και το κτίριο, στο οποίο καθημερινά μπαίνουν εκατοντάδες πολίτες, έχει αφεθεί στην τύχη του. Οι εργαζόμενοι αντιμετωπίζουν προβλήματα, καθώς, εκτός από το αισθητικό κομμάτι, υπάρχει και το πρακτικό. Τα παράθυρα έχουν υποστεί φθορές και δεν παρέχουν καμία ασφάλεια.
56Τα περισσότερα από αυτά μένουν μισάνοιχτα και ο κίνδυνος εισβολής στο κτίριο είναι υπαρκτός. Όταν βρέχει το νερό μπαίνει από τα παράθυρα μέσα στα γραφεία, με αποτέλεσμα να δημιουργούνται βλάβες στους υπολογιστές. Μέχρι και στο υπόγειο, όπου φυλάσσεται το αρχείο των δικαστηρίων, φθάνει το νερό της βροχής καταστρέφοντας πολλούς από τους φακέλους, που πολλές φορές «κολυμπούν» στα νερά. Στο πάτωμα του ίδιου χώρου βρίσκονται σκόρπιοι και οι σάκοι των εκλογικών αναμετρήσεων…
5
aixmi-news.gr
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...