Με κρατητήρια μοιάζουν οι διάδρομοι. Τα νερά της βροχής έχουν μετατρέψει σε πισίνα το υπόγειο. Καμία ανταπόκριση από το υπουργείο Δικαιοσύνης για τη συντήρηση του κτιρίου.
Εγκατάλειψη επικρατεί στο Δικαστικό Μέγαρο Μεσολογγίου, αφού, παρά τα επανειλημμένα έγγραφα που έχουν αποσταλεί προς το υπουργείο Δικαιοσύνης, ακόμα δεν έχουν βρεθεί χρήματα για την συντήρησή του.
Ούτε καν τα απαραίτητα δεν γίνονται πλέον και το κτίριο, στο οποίο καθημερινά μπαίνουν εκατοντάδες πολίτες, έχει αφεθεί στην τύχη του. Οι εργαζόμενοι αντιμετωπίζουν προβλήματα, καθώς, εκτός από το αισθητικό κομμάτι, υπάρχει και το πρακτικό. Τα παράθυρα έχουν υποστεί φθορές και δεν παρέχουν καμία ασφάλεια.
aixmi-news.gr
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...