Τα σαραβαλάκια της ΕΛ.ΑΣ. « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Δευτέρα 8 Δεκεμβρίου 2014

Τα σαραβαλάκια της ΕΛ.ΑΣ.

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   7:39 μ.μ.  |  Δευτέρα 8 Δεκεμβρίου 2014

20141208_124312
Μαζικά, όπως δείχνει και η φωτογραφία που βγάλαμε σήμερα, βαίνουν προς απόσυρση μηχανές και περιπολικά οχήματα της τοπικής αστυνομίας, η οποία μπορεί μεν να ενισχύθηκε με νέο εξοπλισμό, μέσω του ΕΣΠΑ, όλοι γνωρίζουν, ωστόσο, ότι οι ανάγκες δεν καλύπτονται.

Φυσικά, ακόμη και στα πολύ παλιά οχήματα, εκείνα που μετράνε εκατοντάδες και εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα, γίνεται τακτικός έλεγχος και καταβάλλεται κάθε δυνατή προσπάθεια για να είναι αξιόμαχα. Στο παρελθόν, βέβαια, υπήρξαν ουκ ολίγα περιστατικά που το πλήρωμα κινδύνευσε, υπήρξαν ακόμη περισσότερα που το περιπολικό τους «πρόδωσε» την κρίσιμη ώρα.

Σήμερα, υπάρχουν τα νέα οχήματα, ο στόλος, όμως, μετράει πάρα πολλά, που αν ήταν στην κατοχή κάποιου πολίτη, θα τα είχε προ πολλού …στείλει για παλιοσίδερα.
http://agrinioreport.com/

Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...