ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ: "Είμαστε στριμωγμένοι στην γέφυρα - Δεν μπορούν να μας πάρουν από το φλεγόμενο πλοίο"... « aitoloakarnanianet

Κυριακή 28 Δεκεμβρίου 2014

ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ: "Είμαστε στριμωγμένοι στην γέφυρα - Δεν μπορούν να μας πάρουν από το φλεγόμενο πλοίο"...




Σε επικοινωνία που είχε πριν λίγο συντάκτης του tromaktiko με επιβάτη του Norman Atlantic οι πληροφορίες που πήραμε δεν είναι καθόλου αισιόδοξες, αφού αυτή την ώρα εκατοντάδες επιβάτες συνεχίζουν να βρίσκονται στην γέφυρα του πλοίου, χωρίς να μπορούν τα...
παραπλέοντα πλοία αλλά και οι δυνάμεις από αέρος να προσεγγίσουν λόγω της ισχυρής κακοκαιρίας και των 8-9 Μποφόρ που επικρατούν στην θαλάσσια περιοχή που βρίσκεται το οχηματαγωγό.

Σε άλλη επικοινωνία που είχαμε με ιδιοκτήτη μεταφορικής εταιρίας ο οποίος έχει οδηγούς μέσα στο πλοίο, μας τόνισε πως "Έλαβα ένα sms πριν λίγη ώρα και έκτοτε είναι αδύνατη η επικοινωνία με τους οδηγούς μου. Έχουν κλείσει τα κινητά τους". Απογοητευμένος και με φανερή την αγωνία του για την τύχη των συνεργατών του ακούστηκε και δεύτερος ιδιοκτήτης φορτηγών, αφού τόνισε πως οι καιρικές συνθήκες πάνε κόντρα σε οτιδήποτε προσπαθούν να κάνουν οι διασώστες στο σημείο.


tromaktiko
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook