Μας πήραν χαμπάρι « aitoloakarnanianet

Πέμπτη 18 Δεκεμβρίου 2014

Μας πήραν χαμπάρι



Μερικά πράγματα στο ποδόσφαιρο είναι μαθηματικά και όταν δεν λαμβάνεις τα μηνύματα που σου φέρνουν τα παιχνίδια όσο περνάει ο καιρός, έρχεται η στιγμή που διαπιστώνεις πως η κατάσταση είναι οριακή.

ΟΠΑΟΚ ηττήθηκε δίκαια από τον ΠΑΣ, σε έναν αγώνα που κακά τα ψέματα, απέδειξε απλά πόσο μικρό ρόστερ διαθέτει. Οι απουσίες πέντε βασικών παικτών αποδείχτηκαν αρκετές, ωστόσο το βασικό πρόβλημα αφορά την τακτική εμμονή του Άγγελου να παίζει με υψηλό ρίσκο.

Το αντιλαμβάνομαι όταν ο ΠΑΟΚ έχει λύσεις, το καταλαβαίνω όταν παίζει στη Τούμπα ως ένα βαθμό, όμως όταν έχουμε χάσει τέσσερα παιχνίδια με τον ίδιο τρόπο δεν μπορείς παρά να προβληματιστείς για τους λόγους που δεν υπάρχει δεύτερο πλάνο.
Ο ΠΑΟΚ είχε έναν τρόπο να φύγει με νίκη από τα Γιάννενα. Να τα αναγκάσει να μην παίξουν όπως παίζουν συνήθως απέναντι στους μεγάλους. Η ομάδα του Πετράκη, μπορεί να αμυνθεί έξοχα πίσω από την μπάλα, μπορεί να επιτεθεί έξοχα στους χώρους. Ο ΠΑΟΚ φρόντισε με την τακτική του συμπεριφορά να της δώσει αυτό το δικαίωμα.

Ο ΠΑΟΚ δεν έχει τα ποιοτικά χαρακτηριστικά για να μπορέσει να διασπάσει κλειστές άμυνες. Πόσο μάλλον όταν λείπει ο καλύτερός του παίκτης στο ένας με έναν - Μακ - ο καλύτερός του χαφ στο να διαβάσει ένα παιχνίδι - Τζιόλης - δύο από τα τρία συνολικά στόπερ - Κατσικάς, Τζαβέλλας - και ο μοναδικός μπακ που έχει τα ποιοτικά χαρακτηριστικά να φέρει σωστά τη μπάλα στην αντίπαλη περιοχή - ο Ρατς.

Και για τον τελευταίο σηκώνει πολύ κουβέντα γιατί άκουσα τον Ανσστασιάδη να ισχυρίζεται πως παραπονέθηκε για ενοχλήσεις. Την αλήθεια είπε ο προπονητής του ΠΑΟΚ όμως δεν ήταν αυτός ο λόγος που έμεινε εκτός ο Ρατς. Είναι ένας παράλογος κανονισμός που έχει βάλει στην ομάδα του ο Αναστασιάδης και επιβάλλει την τιμωρία του παίκτη στο αμέσως επόμενο παιχνίδι από αυτό που έχει πιάσει το όριο καρτών.

Με λίγα λόγια, ο ΠΑΟΚ στερήθηκε την παρουσία του Ρατς στα Γιάννενα γιατί . έτσι. Ενώ μπροστά μας υπάρχει ο αγώνας με τον Πανιώνιο.

Το κακό σε αυτή την περίπτωση δεν το παθαίνει μόνο ο ΠΑΟΚ αλλά και ο ίδιος ο Αναστασιάδης. Βάζοντας τον εαυτό του στο κάδρο της αμφισβήτησης χωρίς κανέναν πραγματικά λόγο. Σε μία περίοδο, που πραγματικά άπαντες κάνουν τα πάντα για να τον υποστηρίξουν.

Τώρα έρχεται η Λειβαδιά. Μάλλον δεν θα παίξει ο Τζιόλης σε αυτή, μάλλον δεν θα παίξει και ο Μακ. Ο Τζαβέλλας με τον Ρατς θα επιστρέψουν και αυτό που απομένει είναι να φανεί τι δυνάμεις έχουν απομείνει στους υπόλοιπους.
Κακά τα ψέματα, τα λάθη του καλοκαιριού τώρα φαίνονται. Και θα μεγαλώσουν αν ο ΠΑΟΚ δεν αποκτήσει τρεις παίκτες πρώτης γραμμής. Και ταπεινή μου άποψη είναι πως ο Ουσέρο δεν είναι ένας εξ αυτών, εκτός αν σκοπεύουν να πάρουν δύο μέσους και αυτός είναι ο συμπληρωματικός.

Όσον αφορά στα Γιάννενα, είναι μία ομάδα που ενώ διοικητικά έχει θέμα με τον Χριστοβασίλη και τους οπαδούς - φαίνεται από τα εισιτήρια γενικότερα άλλωστε - η ομάδα βγάζει υγεία κυρίως λόγω του επιπέδου του Γιάννη Πετράκη. Δεν τον γνωρίζω προσωπικά, αλλά είναι μία από τις ελάχιστες φυσιογνωμίες που όποτε την πετυχαίνω μου προκαλεί ευχάριστη εντύπωση. Και όλες οι ομάδες του, κάτι έπαιζαν. Άλλοτε πετυχημένα, άλλοτε όχι.
Σήμερα πάντως, διάβασε εξαιρετικά το παιχνίδι και δεν χρειάστηκε να κάνει τίποτα άλλο. Απλά οι αλλαγές του βοήθησαν να κλειδώσει το αποτέλεσμα.

www.sdna.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook