ΤΩΡΑ: Διακοπή της κυκλοφορίας στην Παλαιά Εθνική Οδό « aitoloakarnanianet

Τετάρτη 31 Δεκεμβρίου 2014

ΤΩΡΑ: Διακοπή της κυκλοφορίας στην Παλαιά Εθνική Οδό


Διακοπή της κυκλοφορίας των οχημάτων στην...
Π.Ε.Ο. Αθηνών-Θηβών έχουμε αυτήν την ώρα.

Συγκεκριμένα η διέλευση των αυτοκινήτων έχει σταματήσει από το 4 χλμ στη Μάνδρα στο ρεύμα προς Θήβα...
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook