Αγρίνιο: Πέταξε τα χάπια για να γλιτώσει τη σύλληψη, αλλά οι αστυνομικοί βρήκαν ηρωίνη « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Σάββατο 6 Δεκεμβρίου 2014

Αγρίνιο: Πέταξε τα χάπια για να γλιτώσει τη σύλληψη, αλλά οι αστυνομικοί βρήκαν ηρωίνη

στις   4:30 μ.μ.  |  Σάββατο 6 Δεκεμβρίου 2014



Στα χέρια των αστυνομικών της ΕΛ.ΑΣ. έπεσε χθες το μεσημέρι στο Αγρίνιο ένας 39χρονος άνδρας για κατοχή ναρκωτικών ουσιών...

Συγκεκριμένα, οι αστυνομικοί θέλησαν να κάνουν έλεγχο στον άνδρα, όμως όταν αυτός τους είδε, πέταξε στην άκρη του δρόμου ναρκωτικά χάπια ώστε να τα ξεφορτωθεί.

Οι αστυνομικοί είδαν την κίνηση και τον ακινητοποίησαν, οδηγώντας τον στη συνέχεια στο σπίτι του που ήταν εκεί κοντά. Μέσα σε αυτό βρήκαν δύο ακόμη άτομα, Αλβανικής υπηκοότητας ηλικίας 23 και 21 ετών αντίστοιχα.

Από την έρευνα εντοπίστηκαν συνολικά 49,2 γραμμάρια ηρωίνης, 30 ναρκωτικά δισκία, 6 κινητά τηλέφωνα, 115 ευρώ και 1000 λεκ Αλβανίας.

Και οι τρεις συνελήφθησαν και θα οδηγηθούν ενώπιον του αρμόδιου Εισαγγελέα.

Πηγή
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...