Στο κλίματων Χριστουγέννων μπήκε σήμερα το Αγρίνιο αφού πριν από λιγες ώρες φώταγωγήθηκε το δέντρο στην κεντρική πλατεία. Επίσης στην πλατεία δημάδη λειτουργεί παγοδρόμιο.
ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΎΓΕΝΝΑ
ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΎΓΕΝΝΑ
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!



