Καλά Χριστούγεννα απο το στολισμένο Αγρίνιο (φωτο) « aitoloakarnanianet

Τρίτη 9 Δεκεμβρίου 2014

Καλά Χριστούγεννα απο το στολισμένο Αγρίνιο (φωτο)

 Στο κλίματων Χριστουγέννων  μπήκε σήμερα το Αγρίνιο  αφού πριν από λιγες ώρες φώταγωγήθηκε το δέντρο στην κεντρική πλατεία. Επίσης  στην πλατεία δημάδη λειτουργεί  παγοδρόμιο.
ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΎΓΕΝΝΑ



loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook