Στο κλίματων Χριστουγέννων μπήκε σήμερα το Αγρίνιο αφού πριν από λιγες ώρες φώταγωγήθηκε το δέντρο στην κεντρική πλατεία. Επίσης στην πλατεία δημάδη λειτουργεί παγοδρόμιο.
ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΎΓΕΝΝΑ
ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΎΓΕΝΝΑ
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...



